Regulamin Orange Tree Hotel
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem Orange Tree Hotel i jednocześnie wyrażamy nadzieję na przestrzeganie opisanych w nim zasad. Regulamin został stworzony w celu zapewnienia Państwu bezpiecznego i komfortowego pobytu w naszym obiekcie.
Recepcja Hotelu czynna jest od 8:00 do 23:00.
Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00
– Check-in – istnieje możliwość uzgodnienia innych godzin przyjazdu
– Check-out – po godzinie 11:15 za każdą rozpoczętą kolejną godzinę doliczane jest 10 zł od każdej osoby.
- Cena noclegu w pokojach osobowych nie obejmuje ręczników (istnieje możliwość wypożyczenia ręczników w hotelu za drobną opłatą u pracownika recepcji).
- Dla Naszych Gości Hotel przygotował specjalne szafki na kłódkę, w których trzeba przechowywać brudne ubrania, bądź je używać, jako „bezpiecznej szafki” na rzeczy wartościowe. Każde użytkowanie szafki musi być zgłaszane w recepcji, w przypadku niezidentyfikowania właściciela kłódki Hotel zastrzega, że kłódka będzie przecinana, a rzeczy wyrzucane. Za zawartość szafek Hotel nie odpowiada.
- Zachowanie ciszy nocnej w hotelu obowiązuje w godzinach 22:00 – 7:00. W tym czasie na terenie hotelu nie mogą przebywać osoby niezameldowane.
- Przebywanie osób niezameldowanych na terenie Hotelu powinno być zgłoszone pracownikom recepcji hotelu.
- W godzinach nocnych tj.: 22: 00-6:00 dla bezpieczeństwa naszych gości hotel jest zamykany, co nie wyklucza możliwości późnych godzin zakwaterowania lub powrotu do hotelu.
Każdego Gościa prosimy o zamykanie drzwi głównych w godzinach 22:00-6:00 na klucz, który dostaje wraz z zameldowaniem. - Hotel objęty jest opieką i monitoringiem.
- Rezerwacji można dokonywać telefonicznie, mailowo lub osobiście. Rezerwacja wymaga potwierdzenia
w postaci wpłaty zaliczki w wysokości 50% całkowitej kwoty rezerwacji. Płatności należy dokonać w ciągu 2 dni od dnia dokonania rezerwacji wstępnej. Pozostała kwota regulowana jest w momencie zameldowania. Brak wpłaty w uzgodnionym terminie automatycznie wpływa na anulowanie rezerwacji. - Klient potwierdzając rezerwację wpłatą zaliczki automatycznie potwierdza, że zapoznał się z regulaminem obiektu i zobowiązuje się do przestrzegania opisanych w nim zasad.
- Wpłaty zaliczek należy dokonywać na konto Orange Tree Hotel : Bank ING
11 1050 1360 1000 0097 0726 7119 - Zwrot zaliczki w 100% możliwy jest w przypadku odwołania rezerwacji nie później niż na 21 dni. W szczególnych przypadkach – m. in. Sylwester, imprezy masowe itp. hotel zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych zasad.
- Zmiana terminu przyjazdu na 5 dni przed przyjazdem jeśli będzie dostępność pokoi.
- Brak zwrotu zaliczki w przypadku odwołania poniżej 5 dni przed przyjazdem.
- W przypadku zmiany terminu wyjazdu w trakcie trwania pobytu, przy rezerwacji krótszej niż 7 dni opłata za pobyt nie będzie zwracana.
- W stosunku do grup zorganizowanych obowiązuje dodatkowo regulamin dla grup.
- Zameldowanie następuje w momencie przedstawienia dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, prawa jazdy bądź paszportu) oraz uiszczenia pozostałej części opłaty za pobyt.
- Po opuszczeniu pokoju, przed wyjściem z hotelu prosimy o pozostawianie kluczy w recepcji hotelu w godzinach pracy recepcji.
- Zachowanie gości hotelowych nie może zakłócać pobytu innych gości. W przypadku naruszenia komfortu, bezpieczeństwa oraz spokoju innych gości hotelowych personel hotelu ma prawo odmówić dalszego pobytu takiej osobie bądź grupie. W takim przypadku opłata za pobyt nie podlega zwrotowi.
- Uprzejmie prosimy o utrzymanie porządku i czystości w pokojach oraz pomieszczeniach wspólnego użytkowania.
- Na terenie hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Palenie podlega karze pieniężnej w wysokości 500zł.
- Nieuzasadnione uaktywnienie alarmu przeciwpożarowego podlega karze pieniężnej w wysokości 500zł.
- W pokojach osobowych obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.
- Cennik napraw i zniszczeń dostępny jest w recepcji The One Hotel. W przypadku gdy cennik nie obejmuje zaistniałego uszkodzenia, gość ponosi opłatę zgodnie z kosztami wymiany lub naprawy w ciągu, które zostaną podane do wiadomości w ciągu trzech dni roboczych.
- Za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia w pokojach i częściach wspólnych spowodowane spożyciem alkoholu, gość jest zobowiązany uiścić opłatę zgodnie z cennikiem napraw
- W momencie wymeldowania gościa z hotelu, personel ma prawo sprawdzić pokój w obecności gościa pod kątem ewentualnych zniszczeń.
- Ze względów bezpieczeństwa zabronione jest używania w pokojach grzałek, żelazek oraz innych urządzeń nie będących wyposażeniem hotelu.
- Wszelkie usterki w pokojach należy zgłaszać w dniu przyjazdu pracownikom hotelu. W przypadku braku takich zgłoszeń przyjmuje się brak wszelkich usterek lub zniszczeń.
- Goście hotelowi ponoszą materialną odpowiedzialność za wszelkiego typu uszkodzenia na terenie hotelu powstałe z ich winy lub osób je odwiedzających według wyceny szkód.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za wartościowe rzeczy pozostawione w pokojach lub częściach wspólnych.
- Za zgubienie kluczy hotelowych gość będzie zobowiązany uiścić opłatę w wysokości 50zł. Kierownictwo Hotelu wraz z personelem ze swojej strony dołoży wszelkich starań, aby Państwa pobyt był jak najbardziej komfortowy, a usługi przez hotel świadczone były na jak najwyższym poziomie.
W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń prosimy o zgłaszanie wszelkich uwag do recepcji, abyśmy mogli jak najszybciej zareagować.
Życzymy udanego pobytu w Orange Tree Hotel.